Cum Returnez?

POLITICA DE RETURNARE

Produsele comandate in cadrul promotiei "Black Friday" sau in alte promotii genul "2+1 Gratuit, 1+1 Gratuit" nu se pot returna, si nici nu pot fi schimbate.

Orice produs poate fi schimbat cu altul: daca marimea pe care ai comandat-o nu corespunde si doresti un alt numar, sau daca te-ai razgandit si doresti un alt produs din magazinul nostru. In oricare dintre aceste situatii, te rugam sa ne contactezi prin e-mail (comenzi@brandcircus.ro) pentru a ne transmite decizia ta. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul, cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale. Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original.

Taxele de transport vor fi suportate in intregime de catre client; doar in cazul in care ai primit alt produs fata de cel comandat, toate taxele de transport pentru remedierea incidentului le vom suporta noi.

TE SFATUIM SA CONSULTI DE FIECARE DATA ECHIVALENTUL IN CENTIMETRI PENTRU FIECARE MARIME COMANDATA DIN PAGINA FIECARUI PRODUS.

Potrivit dispozitiilor art.4, alin.1, lit.b din OG 130/2010 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta - "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"

Adresa de returnare este Str. Vasile Goldis Nr. 8C, Alba Iulia.


MODALITATEA DE RETURNARE

1. Daca doriti alte produse in schimbul celor comandate, plasati o noua comanda cu produsele pe care le doriti in schimb si specificati neaparat la ''Alte informatii'' urmatoarele lucruri: faptul ca doriti sa trimiteti produse inapoi, pretul produselor pe care le trimiteti si faptul ca doriti sa scadem valoarea lor din noua comanda; apoi, trimiteti produsele inapoi prin orice curier doriti (doar prin curier, nu si prin posta), platind taxele de transport. In momentul in care ajunge coletul la noi, verificam produsele si trimitem urmatorul colet scazand diferenta de pret.

2. Daca doriti sa primiti banii inapoi pentru produsele comandate, ne trimiteti un e-mail in care sa ne spuneti despre intentia dumneavoastra si ne indicati si un cont in care sa-i viram, iar apoi asteptati e-mailul de confirmare. Apoi, trimiteti produsele inapoi prin orice curier doriti (doar prin curier, nu si prin posta), iar in momentul in care ajunge coletul la noi, verificam produsele si apoi viram banii in cont. Vom vira banii in contul dvs in maximum 14 de zile lucratoare.

3. Orice produs returnat trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Te rugam sa ambalezi produsul returnat intr-un ambalaj protector.

Nu ne asumam responsabilitatea pentru deteriorarea sau pierderea produsului in timpul transportului pentru schimb sau returnare.

De asemenea, nu ne asumam responsabilitatea pentru neprimirea baniilor sau a altor produse inapoi daca pasii mai sus mentionati nu sunt urmati intocmai.